قسمتی از اسلایدها عناوین مطالب بخش اول : مقدمه و تعاریف بخش دوم : ضرورتها و اهداف مهندسی فرهنگی بخش سوم : اجزا و صنایع اثرگذار در مهندسی فرهنگی بخش چهارم : آسیب شناسی و مهندسی فرهنگی بخش پنجم: اسناد بالادستی و استراتژی سازمانی بخش ششم: نتایج مهندسی فرهنگی سازمان بخش اول مقدمه و تعاریف مقدمه سازمان تأمین اجتماعی در تعاملات و ارتباطات اجتماعی خود از یک سو با اقشار و طبقات گوناگون اجتماعی و تشکل های مدنی و صنفی در حوزه کارگری ،بازنشستگی و کارفرمایی روبرو است و از طرف دیگر با وجود تعداد 63 هزار نفر همکار سازمانی در بیش از 1000 واحد اجرایی بیمه ای و درمانی استانی و ستادی و حدود 40 میلیون نفر جامعه هدف(حدود 12.8میلیون بیمه شده اصلی و 27 میلیون تبعی ، بیش از 2.5 میلیون نفر مستمری بگیر و پوشش 1.3 میلیون کارگاه با طیف وسیعی از مردم و انسانها بعنوان مهمترین عنصر دارای عمل و عکس العمل (تز و انتی تز ) مورد نظر در بحث جامعه شناسی فرهنگی در ارتباط است. این در حالی است در سال 1393 تنها در حوزه مراجعات درمانی ،مردم بیش از 121 میلیون ...